Világszerte a notebook piac a számítógépes biznisz leggyorsabban növekő ágazata. A laptop piac rohamos fejlődése mutatja, hogy a gépek hordozhatósága lassan alap elvárás lesz. Az idő során a számítógép a luxuscikkből tömegtermékké alakult. A tulipános cég jól felismerte, hogy a szürke-fekete dobozokon lassan tovább kellene lépni és hogy a teljesítményen és egyéb paramétereken túl a hogyannézki is egyre jobban számít.
A TDIH célja betörni és lealázni a design notebook piac minél nagyobb szeletét. Ezért első lépésként előállt az E-Go-val. Az E-Go egy egyedi, színes, szagos, csili-vili notebook, a mobilokhoz hasonlóan cserélhető "előlappal".
A Tulip E-go zárt állapotban egy női táskához hasonlít leginkább masszív fogantyúval. Na de milyen előlapok közül válogathatunk? Ha már női táska, akkor van valódi bőr, párduc és zebra mintás, de igazi fa burkolatos verzió is választható. Aki nem kicsinyes, az a Tulip E-Go Diamond versiont választja, 80.000 karátnyi gyémánt berakással potom 283.000 euróért (mintegy 70 millió forintért).
Milyen nemzetiségű is lehetne a tulipános cég, ha nem holland? Szóval végre egy termék, ami előb fog betörni az európai piacokra (2005 ősz), mint az USA-ba (2006 január). Galéria itt
1 612 hozzászólás