A Toyota egy érdekes és figyelemfelkeltő marketingkampánnyal igyekszik népszerűsíteni a 2010-ben megjelenő Prius hibrid modelljét: több mint 5 méteres, napelemes műanyag virágokat helyeztek el az utcákon.
Az installáció több funkciót is ellát, többek között beépített wi-fi segítségével ingyen netezhetünk a környezetében, áramforrásként is használhatjuk, valamint szimplán lepihenhetünk a tövében, akár egy padra. Lényegében egy szabadtéri, ingyenes net-caféként is felfogható koncepcióról van szó, valamint van egy kis Alíz Csodaországban-beütése a gyerekek legnagyobb örömére, de szerencsére nem rontja a városképet, és még műtrágyázni se kell, úgyhogy kész főnyeremény. Elsőként Bostonban a Prudential Plaza-n helyeztek el belőle ötöt, de később más nagyvárosokba (például New York-ba, Chicago-ba, Seattle-be, San Francisco-ba és Los Angeles-be) is továbbviszik.
Kapcsolódó posztok
- Lenovo Miix 2 10 tablet teszt
- 37 milliárdért petafloppos vasat épít az IBM
- Gőzölős mobil-kihangosító
- Cserélhető optikás HD camcorder a Sony-tól
- Skidome Denmark: beltéri síelés egy hatágú hópehelyben
- Atmos 561 – a hőmérsékletváltozás hajtja
- Razer Christine – moduláris gémer PC
- Galaxy S4 összehasonlítás
- A mutáns bringa alkalmazkodik a terephez
11 hozzászólás