A vízállóság mindig is az Xperia-okostelefonok egyik húzótulajdonsága volt, a Sony pedig még tovább szerette volna hangsúlyozni mobiljainak vízállóságát, így jött az ötlet és Xperia-butikot nyitottak Dubajban.
Az Xperia Aquatech Store-hoz nem kellett méregdrágán plázahelyiségeket vagy forgalmas közterületeket bérbevenni, hiszen a promóciós területet konkrétan a víz alá, mintegy 4 méteres mélységbe telepítették, ahol mindössze 3 napig fogadják az érdeklődőket.
A medúzaszerű mobilshop persze nem szabadon látogatható, csakis meghívásos alapon lehet alámerülni, sőt külön búvároktatás és képzett búvárok asszisztálása szükséges ahhoz, hogy betekintést nyerhessünk a Sony új Xperia-termékvonalába.
A marketing-esemény inkább tűnik csak egy egyszeri médiahekknek, mintsem az okostelefon-disztribúció továbbfejlesztésének, mivel a meghívott újságírók, VIP-vendégek és kisorsolt szerencsés búvárok lent nem igazán shoppingolhatnak semmit sem, és amennyiben van saját Xperia-telefonjuk, azt is csak egy plusz vízálló tokkal tudják a promóciós fülkébe leúsztatni, hiszen az IP68-as szabványú telefonok csak másfél méteres mélységig tudnak 30 percig elvegetálni az édesvízben, a 4 méteres tengervíz már garantáltan eláztatja őket.
Próbálkozásnak nem rossz az ötlet, majd talán valamelyik jövőbeli Samsung Galaxy S-modell vagy iPhone-bejelentésnél már kiforrottabb vízalatti show-val jelentkeznek a mobilgyártók.
nincs hozzászólás