A Singapuri UOB bank parfüm illatú kártyával próbálja behálózni a távolkeleti csajokat. általános trend a perszonalizáció, így van ez a bankkártyák esetében is. Van már színes, szagos, sötétben világító és zenélő fizetőeszköz is. A képen látható példány például "contac less" azaz, nem kell lehúzni, csak egy beléptetőkártyához hasonlóan ellibenteni az amúgy vezeztéknélküli leolvasó előtt. Sajnos ez felébresztette bennem a bűnözőt. Képzeljük el a jövő zsebtolvaját: a tömött buszon nem matat a farzsebemben egy gyűrött 200-as után egy sötét kéz, hanem fehérgalléros módjára tőlem 3 sorral hátrébb ülve egy hackelt wireless bankkártyaleolvasóval lesszippantja az előző havi fizetésemet.
Na vissza az illatos, csajos bankkártyához. Azon felül, hogy jó a szaga olyan kedvezmény és extra szolgáltatás listát kínálnak hozzá, amit olvasva hosszú másodpercekig kell scrollozni lefelé, hogy a végére érjünk. Persze ez a lista is nőkre lett belőve és halmozódnak benne különböző shopping kedvezmények, fittness belépők, ingyen műköröm, akciós zsírleszívás és mellplasztika, yoga és orgazmus tanfolyam, a kártyán való költekezés pedig frequent flyer programmal kombinálva, így minden elköltött dolcsi kilómétereket jelent a nyári úticél irányába.
3 hozzászólás