Ha kőgazdagnak születtünk sok minden haszontalan dologra elszórhatjuk a pénzünket, csak azért, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet, hogy utálatot váltsunk ki másokból vagy csak azért, mert megtehetjük. Sok ilyet láttunk már, például a $999-os I am Rich iPhone App, ami nem csinált semmit. A kezdő képernyőn vörösen izzó ikonra kattintva egy mantra (“I am rich, I deserve it, I am good, healthy & successful”) erősítette meg a milliomos vásárlóban, hogy ismét jó döntést hozott. Nyolcan meg is vették, mielőtt az Apple letiltotta a store-ból. Másik egy Fight Club mintájára szerveződött elitclubban törnek ripityára milliókat érő házimozikat, dísztárgyakat, luxusautókat stressz levezetésképpen. Mi jöhet még ezek után?
Rendkívül jó, megbízható, funkciógazdag ingyenes emailszolgáltatások léteznek. Gmail, Yahoo, Hotmail hogy csak párat említsünk. Ami ingyen van biztos nem lehet jó, gondolta az Elite750 és meggyőzték magukat, hogy egy @elite750.com végződésű emailcím $7500 kezdőösszegért és $750-os havidíjért még eladható (egy korrekt lakás havi CHF törlesztője). Persze 750 felhasználóra limitálva. Olyan ez, mint egy jó vastag virtuális fux, csillogjon, csörögjön. Ha otthagyjuk valahol a névjegyünket az emailcímből már lássák, hogy mennyit csengettünk ki az emailfiókért. Ezzel az oktondi külsőséggel, csakúgy mint az újszülött súlyú aranylánccal csak magunkat járatjuk le. Az igazi luxus az understatementnél kezdődik. Sokkal többre megyünk, hogyha egy olyan cég domainje virít a kukac mögött, amelyik megdolgozott a riszpketért.
És a kivagyiságon felül milyen extra szolgáltatásokat kínálnak ezért a masszív havidíjért? Kérésre kinyomtatják és archiválják az emaileket (vajon az ezer oldalas PDF csatolmányokat is?). Négy iroda világszerte (ahol nem teljesen világos mit lehet csinálni). Telefonos support. Ennyi.
Minden eladható, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy nagyjából 1 hét alatt elkelt a 750 db cím, pedig a cég piros felkiáltójeles felhívással figyelmeztetett, hogy senki ne próbáljon alkudni, az email ennyibe kerül és kész. Persze lehet, hogy csak nem akartak beégni és mesterségesen felpörögették a számlálót, hogy újabb projektjüknek adjanak egy kis hátszelet: az Execuctive5000 program keretében 5000 felhasználóra limitált @ex5000.com végződésű emailcímet szeretnének eladni $225-os belépési- és $75-os havidíjért. A site címlapján egyébként egy iStockphoto-ról vásárolt kép figyel, aminek még átnevezni is elfelejtettek (iStock_000005208558XSmall.jpg).
Ami engem illet, asszem maradok a Gmailnél….
3 hozzászólás