Az amerikai online katalógus-áruház a target.com számára egyértelműen az évvége a legjövedelmezőbb szezon. A ruhák, kiegészítők és lakberendezési tárgyak mellett a Target leginkább az ajándékozásra, születésnapokra, évfordulókra és természetesen a karácsonyra fókuszál. Sokan azt mondják, hogy jobb adni, mint kapni, viszont legalább ennyien vannak azok, akiknek igazán nagy nyűg és világfájdalom a karácsonyi vásárlás, ajándékvadászat. Ha ciki pénzt adni (bár válság idején jól jön a boríték), akkor egy a célszemély érdeklődési területéről beszerzett vásárlási utalvány mindig jó vészmegoldás lehet, azzal azért annyira nem lehet mellényúlni.
A Target minden évben egyre dizájnosabb, színesebb, szagosabb kártya formájú vásárlási utalványokat kínál, melyeket az ajándékozó 25-től 1000 dollárig terjedő közötti összeggel tölthet fel pénztárca függvényében.
Az idei legsikeresebb kártyának funkciója is van! Egy 1,2 megapixeles, 8MB memóriával rendelkező digicamet rejt magában, így egyszerűen megörökíthető az ajándékozás pillanata. A két AAA-s elemről üzemelő kis géptől persze csodát ne várjunk, nem nagyon fogja felülmúlni egy átlagos mobil képrögzítési képességeit.
7 hozzászólás