A tavalyi CES után, körülbelül egy évvel ezelőtt kezdtek megjelenni a gondolattal, koncentrációval, azaz az agyhullámok intenzitásával irányítható, befolyásolható játékok, vezérlők. A legelső ilyen az Emotiv és a NeuroSky volt, majd a Force Trainer, ahol egy golyót kellett lebegtetnünk a tudatalattinkkal, aztán a sok kisebb játékos által kitaposott ösvényre belépett a játékipari óriás a Matel saját megoldásával a Mindflex-szel. A játékos mindegyikükben egy extra szenzitív érzékelőkkel ellátott fejpántot visel, mely az agymunka által kibocsátott jeleket valós akciókká alakítja.
Illetve a másik oldalon ott vannak a Jackassből, Fist of Zen-ből, ismerős fájdalommal járó szivatások, melyek egyik alapeszköze az elektrosokkolás. Mi is beszámoltunk egy hasonló játékról úgy 4-5 ével ezelőtt, az elektrosokkolós orosz rulettről.
Aaron és elvetemült barátai, akik tehetségüket általában a világ és emberiség ellen fordítják a fenti két eszközt hackelték meg. Megrendeltek a Matelttől egy Mindflex-szet egy másik online boltból pedig egy érintésre elégséges fájdalmat, de mégsem halálosat ütő Qkit-et.
A cél egy olyan eszköz elkészítése volt, ami nyugodtságra, ellazulásra kényszerít (relaxáció megfélemlítéssel) és ahogy elkezd valaki koncentrálni, agyalni azon, hogy mikor, mekkora sokkot fog kapni meg is kapja rögtön, amíg ilyen állapotban nyugodt tud maradni, addig viszont pereg az óra, ki bírja tovább a feszült helyzetet nyugalomban.
Felbontották a Mindflex fejpánt borítását, ami nem volt egyszerű, majd az 5 LED közül az utolsó előttire bekötöttek egy fájdalommentes elektromos csiklandozást, az utolsóra pedig az emberes ütést, amit egy jól vezető az alkarra erősíthető fémháló visz át erőből. (Az eredeti játékban az utolsó 2 LED-nél kezd el egyébként emelkedni, lebegni a labda, itt pont ellentétes a motiváció.)
Alkatrészek és szerelési, hackelési útmutató itt: HarcosLabs
Éles bevetésen forgatott videók pedig a tovább után!
12 hozzászólás