Jó példa a médiainterneten elburjánzó elvtelen szabadosságra a neves sportmárka legfrissebb kampánya az adicolor projekthez. A hip-hop műfaj mainstreammé válásával sokadik virágzását élő Adidas az idei szezonban újrahasznosítja 1983-ban egyszer már ellőtt poénját, a filctollal színezhető, kosztum edzőcipőt, ráadásul Jenna Jameson pornósztár segítségével. – írja a Kultplay.
A boltokban kapható hófehér lábbelik mellé egy-egy csomag alkoholos, színes filctoll jár, lehet firkálni a cipőre, kifesteni a csíkokat, felírni a kedvenc együttes frontemberének családnevét.
(Itt hívnánk fel a figyelmet a magasszárú rockerpumára, amit a nyolcvanas évek végén árultak a Keletinél található Corso cipőboltban. A pont a magyar metálosok számlájára írandó, akik mit sem sejtettek a nyugatnémet cég kollekciójáról, ám ez a tény egy cseppet sem zavarta őket abban, hogy Pax-típusú golyóstoll segítségével "Akela" logót helyezzenek el a puha bevonatos bokarészen, ó je).
Az ötletet persze elagyszívták tőlünk, és álságos módon Leonardo Da Vinci-re hivatkoznak, aki állítólag vallotta: "Ha szép színt akarsz, alpozd meg fehérrel!".
A kampány ráadásul egy igazi nagyágyút, Jenna Jameson pornódívát hozza közös nevezőre a kosztum szníker divattal. A filmről annyit felfed a Kultplay, hogy Ms. Jameson szexi fehér rucit visel, és tör-zúz benne.
nincs hozzászólás