Ha az asszony leküldi a jövőben a férjét bevásárolni a helyi szupermarketbe, már nem biztos, hogy jó kifogás arra hivatkozni, hogy mindjárt kezdődik kedvenc csapatának a meccse a tévében. A Sainsbury’s angol szupermarketlánc ugyanis próba jelleggel bevezeti a Sky tévétársaság új online szolgáltatását, a Sky Go-t saját üzletei egyikében, a nyugat-londoni Kensingtonban a Cromwell Road-on, mégpedig speciálisan iPad-re tervezett változatban.
Az iPad-eket a bevásárlókocsin lehet egy külön dokkolóba bepattintani, amiben hangszóró és akkutöltő is helyet foglal, így vásárlás közben is lehet élvezni a meccseket, illetve más kihagyhatatlan műsorokat. Biztonsági okokból pittyegő érzékelőket is elhelyeztek a kocsik elején, ha esetleg a vásárló annyira belefeledkezne egy angol bajnoki selejtezőbe, hogy közben figyelmetlenségből átmenne a húspult előtt várakozókon.
A koncepció meglehetősen forradalmi, mindenesetre pár gyakorlati problémát még orvosolni kell, például hogy miként akadályozható meg az, hogy zöldségek válogatása közben valaki egyszerűen kikapja a táblagépet a kocsinkról, vagy hogy mennyire reális az, hogy egy hétvégi bevásárláshoz egy átlag vásárló magával hozza az iPad-jét. És igen, egy saját iPad mindenképp kell hozzá, azt külön nem adnak a Sainsbury’s-ben.
3 hozzászólás