Az Algida jégkrém, ahány ország, annyi különböző márkanéven fut, csak a logó és a terméklek egy része, ami közös. Az Algida brazil megfelelőjének a Kibonnak elege lett a hagyományos, kapard le, edd meg, küld be postán, emailben, sms-ben a kódot és talán nyerhetsz promókból és valami újszerűvel próbálkozott. Úgy döntöttek, hogy 10 000 iPod nanot shufflet fagyasztanak a jégkérmeikbe. Azért ehhez az Apple-nek is volt pár szava.
Azért akarták magába a jégkrémbe fagyasztani a lejátszókat, hogy a vásárlók, boltosok szimpla tapogatós módszerrel ne tudják megállapítani melyik rejt nyereményt és melyik nem. De akármilyen durva műanyag csomagolást is kaptak volna az iPodok valószínűleg nem élték volna túl a nedvességet, páratartalmat. A végső megoldás az lett, hogy a nyertes jégkrémekben nem is lesz jégkrém, hanem annak súlyával és tapintásával megegyező extra vízálló és hőszigetelő masszív borítás kapnak, így gyakorlatilag lehetetlen kibontás nélkül megkülönböztetni az ajándékot rejtő nyalókát a simától. Persze az Apple ennek ellenére nagyon parázott, mert nagy presztizsveszteségt lett volna nekik, ha a fagyasztóban megnyekkent iPod-ok kerülnek a vásárlókhoz. Hosszú tesztelés után sikerült egy olyan műjégkrém csomagolást alkotni, mely 99,99%-os biztonsággal megvédi az nanok áramköreit hosszú távon is -20 és -30 közötti hőmérsékleten. Persze a fülhallgató, kézikönyv és a töltő nem fért bele, így azokat a hagyományos kóddal jelentkezős módon kellett utólag igényelni. A nyertesek ezen felül megkapták az eredetileg vásárolni szándékozott jégkérmet is a műcucc helyett.
9 hozzászólás