A Saatchi & Saatchi német csapata merőben új kontextusba helyezte a "célzott reklám" kifejezést, amikor egy frankfurti taxitársaság megbízását teljesítve kampányt indított az ittas vezetés ellen.
A kottarészeg sofőrjelölteket megszólító indoor reklámhordozót hol máshol is helyezhették volna el, mint bárok piszorárjai fölé.
Természetesen nem csak holmi falragaszról van szó, hanem egy LCD képernyővel szerelt pehelysúlyú játékkonzolról – és most jön a lényeg – melyben a Porschéket és Lambókat vizeletsugárral lehet irányítani, az úton tartani a piszorába helyezett kontrollerek precíz becélzásával. Aki már írta fel a nevét a hóba az némi előnnyel indul, de így sem lesz könnyű.
Jobb időt mehetünk ugyan, ha rákészülünk előtte 4-5 korsó sörrel, de a játékot szándékosan úgy tervezték, hogy a fáradt gőz leengedésével az autó irányíthatatlanná váljon és egy sokkoló baleset formájában emlékeztesse az ittas öngyilkosjelöltet, hogy most talán mégsem kellene a volán mögé ülnie és jobban jár ha taxival megy haza.
10 hozzászólás