Nem orvosi csoda, nem Frankenstein műhelye és nem is a Terminátor 4 készül, hanem a Sony legújabb kampányáról van szó, mely a brit ITV-n a foci vb selejtezők szüneteiben tűnik fel időről-időre. A 2*2*2 méteres óriás robotikus szerv azért érdemel extra figyelmet, mert a produkcióért felelős Artem, nem a könnyebbik utat választotta egy 3D animáció formájában, hanem fizikai valójában készítették el a létfontosságú szervet, ráadásul kizárólag Sony alkatrészek felhasználásval. Összesen több mint 100 Sony termék részegységei találhatóak meg a szívben. Dobog benne egy kis Bravia TV, egy kis Blu-ray lejátszó, egy csipetnyi VAIO laptop, Walkman alkatrészek ízlés szerint, megbolondítva Cyber-Shot darabokkal, PS3 összetevőkkel, fejhallgatókkal és még sorolhatnánk.
Összesen 14 rövid reklámspot készült, melyekben a szív egyre gyorsabban ver és a drukkerekkel együtt kerül extázisba egy-egy meccs végére. A 14 reklámspot egy videóba összefűzve megtekinthető a "tovább" után.
Azt nem tudni, hogy a reklám spotokon kívül láthatjuk-e valaha élőben, de biztos nem volt olcsó elkészíteni, így talán nem darálják be és mint turistalátványosságot kiteszik a stand elébe valamelyik szórakoztatóelektronikai kiállításon.
9 hozzászólás