A Tango egy sávduplázó, sávfelező merőlegesen beparkoló Smart trónkövetelő,
karcsú testű, mégsem felborulós, lámpánál bárkit legyorsulós, büdösett nemkipuffugós kétszemélyes városi kisautókirály.
A képen látható furcsa járgány pár év múlva megjelenhet az utcákon. Engem személy szerint egy InterCity által oldalbacsokólt új Suzuki-ra (ami félreértés ne essék, tetszik) emlékeztet. Annyira kicsi, hogy majdnem robogó, de azért még rendelkezik minden olyan stílusjeggyel, ami autó magasságokba emeli fel (pl. van 4 kereke és védelmező kasztnija).
A futurisztikus kisautó minden tekintetben megoldást jelent a nagyvárosi közlekedési problémákra. Csökkenti a forgalmat és dugót, mivel 1 jelenlegi sávban 2 tangó simán megfér egymás mellett. Egy normal autó helyére 3 tangó tud beparkolni úgy, hogy ajtót lehessen nyitni. Mivel elektromos szerkezetről van szó károsanyagkibocsátása 0%.
De álljunk is itt meg az elektromos motornál. Biztos gyenge és egész éjjel tölteni kell. Hhmm. Elég pazarul sikerült a dolog. 0-100-ra 4mp alatt gyorsul végsebessége pedig 240 km/h, ami városba végül is nem rossz. Egy feltöltéssel 130 km-t tud megtenni. Ipari áramról 80%-ra 10 perc alatt tölthető fel. Sima otthoni 220-as konektroból pedig 3 óra alatt fullra.
Ránézésre még egy kétség felmerül: keskeny, magas, ezért borul. Azt vetítik be a készítük, hogy atomstabil, mivel a súlypontja erősen alul van. Rénszarvars teszten sok más autót lenyomott.
A legolcsóbb T100-as modell $18.700 (3,5M) a gyorsulóbajnok T600-as pedig $85.000 (16M :o) A T100-as is bebüntet jópár lóerőbajnokot a 7mp alatt 100-ra gyorsulásával. További részletek és előrendelés 2008-as szállítással: http://www.commutercars.com/
4 599 hozzászólás